dimarts, 8 de novembre del 2011

PAC1 - Miniactivitat 1.3. - Activitat de Síntesi - Què he après?

Aquí teniu el meu mapa conceptual, l'elaborat com a síntesi de la PAC 1. 
M'ha costat el meu esforç però  finalment crec que no està tant malament, no?!
què us sembla ?  : )  -(sigueu benèvols que mai he fet servir el Cmaps! !!)-

 
Mapa Conceptual Síntesi PAC1


__________________________________________________________________________________

Igualment, també us adjunto una revisió-modificació del qüestionari inicial un cop he dut a terme les diferents activitats proposades.

Situa’t de 0 a 10 (0 gens d’acord 10 molt d’acord)
TE2) L’objecte principal de la TE és oferir un bon ventall de tècniques per als docents:7-    
CC2) Aprenc tant dels companys com dels materials i consultors: 9
TC1) Els professionals de l’educació han de ser competents en les tècniques que asseguren la correcta transmissió del coneixement : 6 - 2
DT2) La tecnologia es basa en la ciència per la qual cosa és neutral en relació a prejudicis,
valors i actituds:7- 0
CC1) Les aules de la UOC són una comunitat d’aprenentatge: 10
DU2) Els debats virtuals suposen perdre força hores amb poc benefici personal: 8 (referint-me als fòrums)
TE1) La Tecnologia Educativa per a psicopedagogs consisteix en assegurar un bon domini de les TIC: 9
DU1) Els debats a la UOC poden millorar moltíssim: no he participat mai a cap debat a la UOC
TC2) Les TIC són necessàries per transmetre els continguts als alumnes: 6 - 4
DT1) El canvi tecnològic determina el canvi social: 10 - 5


2 comentaris:

  1. Vull provar si això funciona!

    ResponElimina
  2. Primerament bon any Clara!

    M'has dixat un comentari al meu blog i l'he contestat però no sé si a tu t'ha arribat el missatge. Per tant, et torno a contestar directament aquí.

    Després de passar uns quants semestres a la UOC penso com tu que el debat generat en aquesta assignatura és el que més beneficis m'ha aportat, del que n'he pogut treure un major aprenentatge vertaderament significatiu.
    En moltes ocasions els debats que he realitzat han estat molt superficials, semblant més monòlegs que no pas intercanvis i interaccions entre els participants.

    D'aquí la meva valoració en la revisió de l'avaluació inicial.

    ResponElimina