dimarts, 8 de novembre del 2011

PAC1- Miniactivitat 1.1.- Conclusions Avaluació Inicial-

Quines primeres impressions reps en realitzar aquesta primera activitat?
He dedicat molt de temps a l’elaboració d’aquesta activitat perquè  es tracta de qüestions que  requereixen un esforç i concentració; exigeixen un exercici de reflexió, d’ autocrítica i de replantejament de les pròpies idees. Són preguntes obertes de les quals desconec si existeixen respostes universals i absolutes. M’han fet reflexionar sobre aspectes que en la vida diària no t’atures a pensar.
No estic gaire familiaritzada amb el món tecnològic i no acostumo a plantejar-me qüestions d’aquesta tipologia, potser per això m’he angoixat per no saber si m’estava equivocant i m’ha costat respondre a totes les preguntes.
La realització d’aquesta activitat és una aproximació a la metodologia que seguirem al llarg de l’assignatura. No n’hi haurà prou de documentar-se i “copiar” el que diuen els apunts de la unitat, o la recerca que podem fer per internet, sinó que caldrà mullar-se i donar el nostre parer sobre els temes que es puguin plantejar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada